تحقیق-تاثیر-شبکه-های-اجتماعی-در-بازاریابی-الکترونیکی
تحقیق تاثیر شبکه های اجتماعی در بازاریابی الکترونیکی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 14
حجم فایل: 213 کیلوبایت

دانلود تحقیق تاثیر شبکه های اجتماعی در بازاریابی الکترونیکی که در قالب فایل Word میباشد و بشرح زیر است:

تعداد صفحات : 14

چکیده: در این مستند سعی بر آن است تا تاثیر شبکه های اجتماعی بر مباحث تجارت الکترونیک به خصوص بازاریابی الکترونیکی(E-(marketing مورد بررسی قرار گیرد.به همین منظور در ابتدا و در مقدمه شرح مختصری از شبکه های اجتماعی و وضعیت آنها بیان شده است.پس از آن استفاده از شبکه های اجتماعی به عنوان گرایشی جدید در بازاریابی الکترونیکی مطرح شده است.در بخش بعدی تاثیر واقعی و اینکه آیا شبکه های اجتماعی باعث بهبود تجارت الکترونیک می شود یا خیر بحث می شود. تعامل و چگونگی ایجاد ارزش به وسیله شبکه های اجتماعی و تجارت الکترونیک از موضوعات دیگر بررسی شده می باشد. در نهایت نیروهای پنج­گانه پورتر و آنالیز انجام شده توسط این مدل در یکی از شبکه های اجتماعی عنوان می شود....

فهرست 

مقدمه:
شبکه های اجتماعی گرایشی جدید در بازاریابی الکترونیکی : 
آیا شبکه های اجتماعی تجارت الکترونیک را بهبود می بخشد؟ 
گراف و آنالیز ارتباطی در Over stock: 
شبکه های اجتماعی و تجارت الکترونیک: 
چرا ایجاد ارزش مهم است : 
مدل نیروهای پنجگانه پورتر: 
- قدرت خریدار : 
- قدرت فروشنده : 
- تهدید جایگزینی کالا یا خدمات : 
- تهدید وارد شوندگان جدید: 
- رقابت و همچشمی میان رقبای موجود: 
جمع بندی:
منابع و مراجع مورد استفاده:

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.