پرسشنامه-بازارگرایی-اسلاتر-و-نارور-(مقیاس-موسوم-به-miktor)
پرسشنامه بازارگرایی اسلاتر و نارور (مقیاس موسوم به MIKTOR)
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 3
حجم فایل: 46 کیلوبایت

 

پرسشنامه بازارگرایی اسلاتر و نارور  (مقیاس موسوم به MIKTOR)
این پرسشنامه 24 سواله دارای منبع معتبر لاتین می باشد و در اصطلاح بازاریابی موسوم به مقیاس MIKTOR است. این پرسشنامه مهم و ارزشمند بازارگرایی نگرشی را مورد بررسی قرار می دهد.نارور و اسلاتر (1990) اندازه گیری شان از بازارگرایی را توسعه داده و تصحیح کردند و همبستگی آن را با عملکرد بررسی کردند. نتایج آنها به وسیله ی فرضیه هایی حمایت شد که بازارگرایی یک تعیین کننده ی مهم سوددهی تجاری می باشد.

 

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.